L’efecte del virtuosisme no es deu tant a una acumulació d’elements complexos, sinó a la correcta execució, a qualsevol velocitat, dels elements bàsics de la tècnica pianística. Amb aquesta partitura volem contribuir a que pugueu assolir aquest objectiu. En aquest cas el treball escalístic ho farà la mà esquerra.
![](https://www.materialdemusica.com/wp-content/uploads/edd/2019/08/2-Escales-creuament-llarg-4-1-II-265x375.jpg)
Categories:
- Vegeu l’anterior: ESCALES, CREUAMENT 3-1 LLARG III
- Vegeu següent: ESCALES, CREUAMENT 4-1 LLARG III
Temàtiques:
Temàtiques
-
ESCALES, CREUAMENT 3-1 CURT III
Anteriorment havíem vist aquest tipus de creuament en aquelles que preníem com escales model, propícies per iniciar aquest tema, Re major per a la mà dreta i la simetria d’aquesta (amb armadura de dos bemolls) per a la mà esquerra. Ara veurem el mateix creuament, entre tecla negra i tecla … Ampliar »
0,00€ -
ESCALES, CREUAMENT 3-1 LLARG III
Com és habitual en el nostre material, totes les qüestions tècniques les treballen les dues mans per igual. La música que sentirem en la següent partitura és completamnete diferent de l’anterior, però tècnicament la mà esquerra es trobarà amb el mateix element que li hem oferit a la dreta: el … Ampliar »
1,00€ -
ESCALES, CREUAMENT 4-1 LLARG III
En aquesta partitura, dedicada a la mà dreta, els passatges amb escales tenen gran recorregut i s’integren amb naturalitat en una peça de carregat romanticisme.
0,00€ -
L’ESCALA CROMÀTICA, DIGITACIÓ COMPLETA I
Tenim dos exercicis perquè cada mà es posi en marxa en aquest tema. Presentem amb detall les digitacions.
0,00€
Altres partitures relacionades
-
Hey Jude
Versió III
Tema de The Beatles, cantat per Paul McCartney, que foupresentat en un sencill en 1968.
1,25€ -
XIFRAT DELS ACORDS I
El xifrat el trobem amb el nom de les notes de l’escala (amb lletres, el podreu treballar en els capítols de xifrat americà, 53 i 59). El nom de la nota que veiem per sobre del pentagrama ens diu amb l’acord que hem d’acompanyar aquell fragment. El nom tot solt … Ampliar »
0,00€ -
PEDAL II
Aprenem l’ús més comú del pedal, aquell que en el moment de canviar-lo el retirem i el tornem a posar amb continuïtat, com un sol gest. Aquesta aplicació del pedal, en el cas que la partitura ens ho indiqués amb rigorositat, requeriria dels dos signes, el de retirar i el … Ampliar »
0,25€ -
ARPEGIS AMPLIS REALITZATS SENSE CREUAMENT III
En aquest tercer lliurament del capítol torna a ser la mà esquerra la que treballa els arpegis, aquest cop amb dissenys més rics i compromesos.
0,50€